Meer en meer wordt lichtmastreclame gezien als een volwaardig onderdeel van het communicatiebeleid van een bedrijf. Logisch, want de prijs- prestatieverhouding is namelijk meer dan uitstekend en lichtmastreclame bereikt elke dag opnieuw heel veel weggebruikers die telkens weer met jouw bedrijfsgegevens, je bedrijfsnaam en je logo geconfronteerd worden. Lichtmastreclame eindigt niet in de kattenbak en zap je niet weg. Daarnaast kan lichtmastreclame ook nog ingezet worden als een manier van bewegwijzering richting je onderneming.
Reclame maken is een kwestie van opvallen vooral
Als je adverteert en reclame wilt maken, dan moet je opvallen. Dat kan prima met lichtmastreclame, een meer dan uitstekende manier om gezien te worden. Het zorgt ervoor dat klanten je leren kennen en ook weten te vinden. Lichtmastreclame vergroot nadrukkelijk de naamsbekendheid. In alle gevallen zal lichtmastreclame de zichtbaarheid verhogen. De reclame op hoogte vind je alleen op de beste locaties in de stad, langs de drukste uitvalswegen dus en de reclame is bovendien dag en nacht zichtbaar. Bewezen is verder dat het op een dergelijke manier maken van reclame het vertrouwen van de klant in jouw onderneming laat groeien.
Meer klanten betekent meer omzet en betekent dus bedrijfsgroei
Klanten kennen door het voeren van lichtmastreclame de weg naar je bedrijf en je zult merken dat je al snel meer mensen over de vloer krijgt. Meer klanten betekent ook meer omzet en dus is investeren in lichtmastreclame de moeite echt waard. Ook voor het aantal impuls bezoekers is lichtmastreclame perfect. Door deze vorm van reclame besluiten mensen op het laatste moment toch nog even een bezoek te brengen aan je bedrijf, helemaal als aangegeven wordt hoe ze je onderneming kunnen bereiken.
Lichtmastreclame is 24/7 zichtbaar en dat op de beste locaties
Ondernemers ervaren de kracht van het feit dat ze met lichtmastreclame 24/7 zichtbaar zijn en uiteraard staan de lichtmasten alleen op de beste locaties, plaatsen waar elke dag opnieuw heel veel mensen langskomen en met lichtmastreclame kun je bovendien ook nog eens heel je verzorgingsgebied bedienen.
Driekwart van de klanten doet iets met de informatie van de reclame in lichtmasten
Onderzoek onder klanten wees uit dat liefst 97 procent deze manier van reclame maken een opvallende manier van reclame maken vindt, terwijl driekwart van de mensen liet weten de informatie op de lichtmast daadwerkelijk te gebruiken. Bijna negentig procent zegt het verstandig te vinden dat ondernemers op deze manier reclame maken.
Prijs afhankelijk van het aantal masten en ook de duur van de campagne
De imponerende lichtmasten vind je langs die gezellige winkelstraat, langs de drukste rotondes en langs de meest belangrijke uitvalswegen en in de nabijheid van bekende gebouwen. Lichtmasten zie je daarnaast vaak opdoemen bij toeristische attracties. Lichtmastreclame maken is bovendien allesbehalve duur, al is de exacte prijs uiteraard wel afhankelijk van factoren als het aantal masten waarop je reclame maakt, de grootte van de reclame, de locatie waar de mast staat en de duur van de reclamecampagne. Het is als ondernemer in elk geval zeer de moeite waard eens te informeren naar de mogelijkheden.